Image Map

06 septembre 2015

Endless Summer


Bien que je sois passée par la case rentrée il y a presque 3 semaines, je n'avais encore pas partagé toutes mes photos de Corse ! Prolongeons un peu l'été sur ce blog avec ce look de plage, shooté par ma Fanny. Je porte encore mon short favori avec une petite blouse de chez Zara, qui m'a séduite par sa coupe péplum (obsession franchement assumée) et ses jolies découpes. Petit clin d’œil makeup, je porte la teinte Riviera du nouveau Dior Addict Lipstick... A très vite !

Although I got back to work almost three weeks ago, I hadn't had the time to share all my photos from Corsica! Let's extend Summer on the blog with this outfit that was shot by my dear Fanny. I'm still wearing my favorite shorts and a light blouse from Zara that seduced me with its peplum cut (my asserted obession) and pretty see-through patterns. As far as makeup is concerned, I'm wearing the Riviera shade of the new Dior Addict Lipstick... See you soon!


Blouse Zara
Shorts Zara
Dior Addict Lipstick #639 Riviera

2 commentaires:

N'hésitez pas à laisser quelques petits mots, c'est toujours un plaisir de vous lire ! ♥

It is always a pleasure to read your comments, so don't hesitate! ♥